Nestlé kúpil od spoločnosti KKR, vlastníka Bountiful, značky Nature's Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex a Puritan's Pride.
Dokončenie transakcie sa očakáva v druhej polovici tohto roka a
nezahŕňala značky Pure Protein, Body Fortress a MET-Rx pre šport a
aktívnu výživu, ani Dr. Organic a kanadskú dcérsku firmu, ktoré sa
nehodia do portfólia divízie Nestlé Health Science.
„Táto akvizícia dopĺňa naše existujúce portfólio zdravia a výživy z hľadiska značiek a kanálov,“ uviedol Greg Behar, generálny riaditeľ Nestlé Health Science.
Dodal, že akvizícia pomôže spoločnosti Nestlé Health Science stať sa
lídrom v oblasti masového maloobchodu, špeciálneho maloobchodu,
elektronického obchodu a priameho predaja spotrebiteľom v USA, pričom
ponúka významné príležitosti pre geografický rast.
Značky, ktoré Nestlé získa, dosiahli vo finančnom roku do konca marca
2021 tržby 1,87 miliardy USD a maržu EBITDA na úrovni 18,3 %. Očakáva
sa, že marža vzrastie nad priemer Nestlé Group, keď sa plne uplatnia
synergie do roku 2024, uviedla švajčiarska spoločnosť.
(1 EUR = 1,2129 USD)